måndag 30 maj 2011

Hunddag väntar:)

Har den gångan natten, samt kommande 2 nätterna, haft arbetstidsförkortning = Ledig:-) Detta gör att nästa jobbnatt får vänta tills Måndag om 1 vecka!:-)
Efter gårdagens oväntade comeback här i bloggen så är det väl bara att köra på! Idag så väntar, som rubriken säger, en dag i hundens tecken. Först ut är jobbets hundträning med start om ca 1 timma, efter detta så skall det shopas lite hundsaker (konkursutförsäljning i djurbutik:-)). Innan lunch så hoppas jag även hinna med ett lättare löppass för att sedan efter lunch dra till södra delarna av Stockholm, då är det dags för ett pass skyddsträning med min nya skyddsgrupp som jag äntligen lyckats få komma med i:-)
Mer om allt får komma senare, nu är det ingen ide att spilla mera tid om jag skall få ihop min planerade dag;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar