söndag 29 maj 2011

Comeback!?

Funderar på om jag kanske skall ta mig tid att försöka återuppta bloggandet igen, varför inte göra ett försök;)
Anledningen till att det inte blivit nått bloggande sedan i December (!!!) är till största delen att jag inte haft tiden eller velat ta av den tid jag haft över, sen så har jag inte haft nån jättelust att blogga då träningen (löpningen) inte riktigt gått som jag velat:( Det var ju till en början just en träningsblogg som efter hand övergått mer att bli en allt möjligt blogg, nu hoppas jag på att kunna återuppta denna blogg och främst skriva löpningen och hundtränandet:)

Är lite lätt påväg ur den djupa svackan jag haft när det gäller löpmotivationen och tränings/ tävlingsresultaten, denna svackan har pågått i ett år men jag hoppas nu att jag hittat en bättre balans i hur jag skall kunna träna. Det funkar helt enkelt inte att springa 10 mil per vecka, träna hund flera timmar per dag och på detta jobba heltid samt försöka ha ett liv där ens nära och kära skall hinnas med. Nu försöker jag istället ligga på ca 7 mil i veckan, vilodagar är inte längre en skandal utan nu är det ett stående inslag att ha 1-2 vilodagar per vecka. Dessa vilodagar kan jag ägna helt åt hunderiet, ett intresse som delas och utövas ihop med Madde vilket ju gör att familjen får mera tid:)
Hoppas nu som sagt på att kunna komma igång med bloggandet igen, vi får väl se hur det går!?;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar