fredag 2 september 2011

Rätt men fan så jobbigt!:(

Några av de sista bilderna tillsammans med mina/ våra underbara älsklingar, togs idag innan jag åkte till jobbet, om mindre än ett dygn finns de inte längre vid liv:(((((( Behöver jag säga att tårarna rinner och hjärtat brister mer och mer för varje minut som går.
Så länge jag undviker att tänka på det så går det Ok, men så fort tankarna kommer så brister det......

Jag/ vi vet att detta är det absolut bästa som vi kan göra för dessa 2 gamla herrar, nu får de snart somna in för gott och som Madde uttryckte det så bra "utan att vara fångar i sina kroppar", de får lämna in med värdighet och huvudet högt! Det är ju bara en tidsfråga tills den dag då de inte kan ta vara på sig själva kommer, vill inte se dem lida den sista tiden. Då är det bättre att vi är oegoistiska och mår skit/ sörjer dem som fan, detta gör vi för deras skull! Hade det varit för vår skull så hade vi säkert inte gjort såhär nu men då hade det å andra sidan blivit smärtsamt och ovärdigt för gubbarna, nä det finns bara ett sätt som är rätt men herre jävlar vad ont det gör i kropp och själ nu!:((((

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar