lördag 24 juli 2010

Hemåt!:-)

Idag är det så dags att packa ihop allt och bege sig hemåt igen, 4
underbara veckor semester är nu i stort sett över:( Skall dock bli
skönt att komma hem igen:)

Veckan som gått har varit helt underbar, det har blivitt bad och fiske
i mängder, shopping i Vingåker ((Factory Outlett) och Katrineholm och
så lite löpträning givetvis:-)

Igår var det återigen dags för lite elaka (ensam) intervaller på
Backavallen i Katrineholm, 2*10*400 m med pj 200 m (serievila 2'+200
m). Ansträngningen skulle ligga på 5 kp vilket i min nuvarande
(kassa!!:() form innebär ca 3.30 min/ km. Jag kunde avverka dessa 20
(!!!!) st 400-ingar på ett snitt runt 84 sek (har inte räknat ihop
ännu) vilket ger 3.30 min/km, pj skulle vara stygg och denna hamnade
på ca 55 sek. Passet blev helt enkelt som planerat:-) Det som dock
slår mig är att jag mentalt får slita som ett djur för att prestera
tider jag egentligen skall kunna göra på 1000-ingar, detta är den
bittra verkligheten som jag nu befinner mig i!!:( Tyvärr finns det ju
inga genvägar, det är bara hård (och klok) träning en LÄNGRE
period som kan få mig tillbaka upp på banan igen!!! Jag sliter på
och hoppas på en återkomst både resultatmässigt och mentalt!!!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar