tisdag 26 oktober 2010

30 timmar & 8 dagar!

Just nu känns det som att man har så mkt att göra så tiden räcker inte riktigt till, det känns som att varje dygn skulle behöva bestå av 30 timmar och varje vecka skulle ha 8 dagar! På så sätt skulle jag hinna med allt som jag bör göra och vill göra.
Just pga att jag haft så mkt att göra så har det inte blivit nån blogg på länge nu:(
Håller just nu på att avverka natt 1 av 2 på denna vända, ledigheten har varit mkt trevlig då mina föräldrar varit på besök:) Det enda tråkiga är väl just att tiden bara springer bort.
Känns nu rätt så lönlöst att summera den långa tiden sedan senast, den har i stort inneburit träning, jobb, kalas, shopping m m.

Jobbar denna vecka endast 2 nätter för att sedan ha ledigt i 7 dagar, då skall vi åka till Karlstad på hundträningsläger:-) Det är ett mkt trevligt och glatt gäng som vi skall träna ihop med (blev bekanta med dessa under semestern):-) Det kommer att bli 4 dagar med skyddsträning, extrakryddat med spår, sök och lydnad. Utöver hundtränandet så blir det även hockey i Löfbergs Lila Arena, FBK - SAIK:-)

Annars så drar fr.o.m. Denna veckan löpsäsong 2010/11 igång, grundträningen börjar nu!!!:) Nu j..lar skall jag komma tillbaka till gammal god form! Nä, jag skall bli bättre än någonsin:-)

Mer om löp- & hundträningen kommer!

2 kommentarer:

  1. Låter ju bra med 7 lediga dagar :) Att sen få åka och träna i 4 dagar låter jätte kul :) Hoppas du tar några kort när du är där så man kan få se sen.
    Lycka till med din löpträning :)

    SvaraRadera
  2. Ann-Margret> Helt OK med 7 dagars ledigt:-) Kommer att ta både kort och filma från lägret, mkt kul att visa upp senare hoppas jag på:-)

    SvaraRadera