fredag 15 oktober 2010

Mängder av träning:-)

Redan i Tisdags (senaste Bloggen) så antydde jag om att det just nu är mkt träning som gäller, sedan dess har det varit ännu mera träning:-)

Tisdag:
19 km löpning
35 min styrketräning

Onsdag:
13,8 km löpning
45 min spinning

Torsdag:
fm. 10,5 km löpning
em. 6,6 km löpning +
30 min styrketräning

En bra träningsvecka än så länge alltså:-)

Utöver allt detta så har man även försökt att hinna med allt annat här hemma, det få ju inte bli så att allt annat inte blir av pga min träning.

I Onsdags så blev det bland annat ett lydnads/ skyddspass med Leffe (Madde som störning/ figge;)), handla lite, städa lite m m.

Igår Torsdag så blev det ännu ett lydnadspass med Leffe, handla hundmat, batteribyte pulsklockan (Alvik), nytt pulsband (Intersport Väsby), skjuts av Bert (svärfar) till KS, kvällsfika hemma hos Robban & Malin (jätte sent firande av Malin som fyllde år i sommras).

Idag så blir det en lugnare dag, en lättare luffs på 30-45 min och så lite småfix här hemma innan en 5 nätters jobbvända skall inledas med start 19.30 ikväll!

1 kommentar:

  1. Usch det låter jobbigt med så mycke träning :( Hur orkar du.
    Kan ju i och för sig förstå att du måste ha kondis i ditt jobb. Men det gör det ju inte lättare ;)

    SvaraRadera