måndag 14 juni 2010

Lite bloggstiltje.

Ja, just nu har det blivitt lite si och så med blogginläggen.
Anledningarna till detta är många, hundträning med Leffe i mängder,
löpträning, fotbolls vm och en sambo som också vill få lite tid:)
Jag har helt enkelt inte känt mig ha tid eller lust att sitta framför
datorn, så lär det nog fortsätta även genom semestern och
blogginläggen kommer att bli till när tillfälle ges:)

Dags för en resumé:

Lördag: löpträning 16 km distans tillsammans med Leffe, 3 st vm
matcher att följa på tv:n:) Inte mkt mer....

Söndag: Löpning 14 km spontan snabbdistans (3.57 min/km fart i
snitt), totalt 18,5 km på löpglada ben:-) Hade tänkt mig ett enkelt
distanspass men fick ett ryck och gav mig på ett lite längre SD pass,
detta är lite av min nuvarande träningsfilosofi. Träna det jag är
sugen på för dagen och det som dagsformen gillar, kul sätt att komma
tillbaka i träningen på:-)
Även denna dag 3 fotbollsmatcher:)

Måndag/ idag: Hela morgonen/ förmiddagen har bjudit på skydds och
lydnadsträning med Leffe, gick helt otroligt bra idag:-) Efter avlutat
träningspass på Kista Bhk så drog vi hem och sprang 8,7 km jag och
Leffe innan tv:n intogs igen, fotoboll!!:-)

Detta var en kortis om tiden som gått, nu skall här ätas
nygrillat!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar