måndag 7 juni 2010

Väntar på varmvatten!!!:(

Sitter nu här med intorkad svett efter att ha varit ute på ett lättare distanspass, 8,7 km. Har efter dagens löprunda hunnit med att äta en lunch, allt i väntan på att vi skall återfå vårat varmvatten!!! Anledningen till att vattnet är borta beror på ett större arbete med föreningens vattensystem, dock så har det utlovats att vattnet bara skall vara avstängt mellan kl. 08-13 - DETTA GÄLLER TYDLIGEN INTE IDAG:(

Annars så har jag idag varit ute på jobbets hundträning i Kista, uppgång tidigt (kl.07) för att träna hund hör inte till vanligheterna den dag då jag skall kliva på en jobbvända men idag så gjorde jag ett undantag. Såhär i efterhand så kan jag säga att jag är riktigt glad över att jag åkte ut, det gick RUSKIGT BRA idag!!:-) Vi körde grupplydnad, platsliggning och skydds i massor! Allt gick riktigt bra och jag börjar nu verkligen känna att vi är klara för att göra en riktigt bra uppkörning, när det blir är ännu inte 100 bestämmt men det kommer att bli innan min semester börjar (28/6).

Ikväll är det alltså dags att kliva på och jobba lite igen, 4 nätter är vad som väntar innan en ny 5 dagars ledighet kan inkasseras (bara 12 jobbnätter kvar till semestern nu:)).

Kan väl lite kort även nämna vad som hände igår, det går rätt snabbt eftersom det inte var så mkt;) Jag drog i solen och värmen ut på ett långpass, 26,7 km i blandad terräng på för mig till stora delar nya vägar här i Väsby. En skön och rolig runda:)
Resten av dagen ägnades åt att ta det lugnt, han med att köra lite uppletande med Leffe samt att kolla in en film som inte var sådär jättebra och så givetvis lite tennis:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar