fredag 10 september 2010

Mkt att se fram emot!:-)

Sitter och kollar in allt som jag har att se fram emot under denna
höst, vinter och vår. Kan konstatera att kalendern börjar fyllas
rejält med mängder av roligheter:-)

Här kommer lite av det som sticker ut:

11/9 Sthlm halvmarathon 21,1 km, tävling.
25/9 Lidingöloppet 30 km, tävling
26/9 Appelltävling med Leffe, tävlingsdebut för oss:)
4/10 ALJ Open 10 000 m på Sthlm stadion, tävling
28/10- 2/11 Skyddsläger (hund) i Karlstad, kommer även inkludera att
kolla på Färjestad - Skellefteå i Löfbergs lila arena:-)
18/11 förhoppningsvis Dif- Fbk (hockey) live.
19- 21/11 Hundläger i Norberg, taktiskt arbete med hund är
inriktningen (via tjänstehundklubben).
6/12 Aik - Fbk live
7-11/4 -11, har vi börjat spåna om att dra ner till Milano och möta
våren där jag och Madde. Perfekt att göra detta genom att springa
lite, Milano marathon eller (mest troligt) halvmaran.

Som synes är det en hel del att se fram emot, då har jag ändå bara
tagit det som verkligen sticker ut lite extra:-) Lär bli att boka in
ett par extra pass på jobbet så att man har råd med alla utflyckter;)

Annars så kan jag passa på att nämna lite om gårdagens (Torsdagens)
träningspass som jag avverkade innan jobbet. Maraboubacken fick
flitigt sällskap av mig idag, 6*300 + 6*210 m backlöpning. Totalt 15
km där 6 av dessa var i backen, ett tufft och bra pass som gav grymt
trötta ben;) Får se hur detta känns på Lördagens halvmara!?!?

2 kommentarer: