lördag 18 september 2010

Mkt tävlingar blir det:-)

Då är jag igång med nattarbetet igen då, första natten på denna 3 nätters vändan är snart över:) Anledningen till att det bara är 3 nätter är att jag skall gå fortutbildning för att få ha kvar mitt ordningsvakts förordnande, denna utbildning är tisdag - torsdag kommande vecka.

Vad har hänt sen senast då?

Onsdag: Lättare distanspass (10,5 km om jag minns rätt nu) på förmiddagen. Efter lunch så blev det hundträning för fulla muggar ute på jobbets träning vid Kista. Detta följdes upp av ett besök på Ikea och avslutades sedan med lite hockey på Tv:n:) En packad dag!

Torsdag: Skulle egentligen kört ett tuffare backpass, men då jag kände mig lite risig så bestämde jag mig för att det istället fick bli ett lättare distanspass. 16,3 km i lugn fart med lätt ansträngning blev det, lite längre än vad jag hade tänkt;)
I övrigt var blev det mathandlande, röstning, inköp av vitargo (inför Lidingöloppet) och lite städning. Kvällen var vikt till Färjestads första match i årets elitserie, 3-2 seger borta mot Skellefteå:-)

Igår Fredag: Ännu en dag med lätt distanslöpning (8,7 km) pga lite lätt risig känsla. Känns som nån skit i kroppen som inte vill bryta ut, kan även vara trötthet efter mkt hård träning!?

Vad syftar jag då på med dagens rubrik?!

Jo, kommande helg så väntar Lidingöloppet 30 km (vråltuff terräng) på Lördagen.
Söndag är det appelltävling med Leffe, vår första tävling. Det är spår och lydnad det handlar om då:)

Helgen efter är det åter igen appelltävling för mig och Leffe, anmälde mig till 2 st och kom med i båda så det är väl bara att köra på även om jag ev skulle klara uppflyttning redan på första. All tävling är bra träning:-)

Nu skall jag göra en sista insats innan hemgång väntar om 1,5 timma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar