torsdag 9 september 2010

1 dryg vecka sen sist:(

Jaha, då är det återigen dags att börja med att beklaga sig över
att det var ett tag sedan senast:( Åter igen så är det pga allt för
mkt att göra, denna gången har vi varit nere hos mina föräldrar och
hälsat på:-)

Känns som att det har varit så mkt och så länge sedan så att det
inte riktigt är läge att skriva en resumé då detta kan ta ett tag.
I korthet så har vi hunnit med att träffa mina syskon med respektive,
min systerdotter Felicia samt övriga nära och kära nere i Hjo. Det
har varit middagar, fika, fiske, lite shopping, hundträning (mkt fys
och spår) och så givetvis löpning. Kan bara konstatera att det har
varit en mkt skön och rolig vecka sedan senast.

Nu sitter jag på jobbet, första natten av 2!!! Anledningen till att
det bara är 2 nätter är att jag skall springa Sthlm halvmarathon på
Lördag, 21,1 km längs Sthlms gator:) Jag tar det dock inte allt för
seriöst denna gången utan ser det mer som ett snabbdistanspass,
befinner mig ju just nu i 6 veckan av grundträning och nu börjar det
kännas att jag fått lite fason på träningen igen -känner mig både
uthålligare och starkare än på länge:-) Kommer att köra på helt
utan att släppa på träningen inför helgens lopp, imorgon/ idag
väntar backar!:)

Nu skall jag jobba pålite igen, kanske även köra lite apportering
med Leffe. Måste ju träna på flitigt även med Leffe då vi kommer
att tävla i appellen (spår & lydnad) i slutet av September:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar