måndag 22 augusti 2011

Går in på sista veckan!

Idag inleds sista semesterveckan för denna säsongen, snart är det dags att anpassa sig till verkligheten igen;) Har varit från hemmet i ca 3,5 vecka nu, spännande att se om men känner igen sig!?;-)

Den gångna helgen har vi haft campingen i Smålandstenar som bas, denna lämnar vi idag men mer om det snart.

Tänkte göra som senast och bildblogga lite först:)

Bild 1 (Fredag): Regnade en hel del under dagen. Dagen ägnades åt fiske, bad och ett segt löppass (8,7 km).

Bild 2 & 3 (Lördag): En social dag som tillbringades helt med Madde, Brorsan och mina föräldrar. Vi var ute och handlade lite innan det var dags att äta ute, Jesper fick tag på en Värsting Hamburgare!!!! Han även med en MKT Prestigefull minigolf, SJÄLVKLART var det JAG SOM VANN!!!=)
Morgonrundan med hundarna gick både Fredag och Lördag t&r brukshundklubben, där blev det ett bra lydnadspass per dag:-)
Han även med lite fika, kortspel m m, en mkt trevlig dag/ dagar.

Bild 4 (Söndag): Tidig uppgång (05.30) och avresa till High Chaparal där Bruks SM pågick. Vi var där och kollade in skyddet samt träffade lite goda vänner:-) Kan bara säga att det var överlägset bästa skyddshunden som blev Svensk mästare, vilken j..la kioskvältare!!! Lyckades fälla figgen vid inte bara ett moment utan vid 3 st !!!!:-) Det var grymt att se denna hund, de andra hamnar lite i lä på min ögon/ minneshinna=) Längtar tills man kan så återuppleva detta på film:-)
Tillbaka på campingen blev det en långis/ busrunda med hundarna, jag han med att simma (35 min) innan badet stängde, det blev lite förberedande plock inför dagens vidare resa samt att vi gick in till centrum och tog en pizza:)

Idag så är det dags att dra vidare till semesterns sista anhalt, Jönköping står som mål!:-) Vi kommer spendera 3 eller 4 nätter där, träffa på mina systersbarn och busa lite:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar