tisdag 9 augusti 2011

På Busäventyr i Hjo!:-)

Sedan i Lördags morse så har det varit dött här i Bloggen, i verkliga livet har det varit allt annat=)
Nämnde ju i Lördags att vi skulle montera ned förtältet för att slippa göra detta i Söndagens regn, det hela slutade med att vi, efter att ha fiskat (metat småfisk;)), rivit tält, sprungit och simmat hundarna ätit m m, fick ett ryck och packade in allt i vagnen och drog till Hjo på Lördag kväll istället för Söndag morgon/ förmiddag. På detta sätt tjänade vi ju en dag:-)
Söndag och Måndag här nere i Hjo har inneburit massor av bus och lek med syrrans barn Felicia (2 år) och Oliver (2 månader), man blir själv som ett barn på nytt=)


På träningsfronten bjöd Lördagen på en lättare 7 km tur med Leffe, Söndag blev det 10 km själv och igår Måndag blev det 12,3 km med Leffe. Gemensamt för alla dessa träningspass är att de, trotts att jag kört mkt lugnt, känt mig seg som fan!?!? Känns inte som att jag har någon kraft eller energi alls i kroppen/ benen, jag borde ju tvärtom ha mängder av detta då jag ju kört rätt lugnt sedan semestern satte igång, gemensamt är även att ansträngningen under dessa känns mkt högre än vad den borde vara! Pulsen visar dock på att det är jätte lätt!?!? Jag fattar ingenting av detta, är väl bara att köra på och hålla igång för att ta tag i formen på allvar när semestern är slut men dit är det ju Låååååååångt!!!:-) 3 veckors ledighet kvar att njuta av!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar