lördag 13 augusti 2011

Semesterresan går vidare:-)

Igår förmiddag lämnade vi Hjo efter nästan en veckas besök där, som vanligt var det riktigt skönt att få komma hem lite:-)
Resan gick nu ner till Göteborg där vi landade på Aspen Camping i Lerum vid ca kl. 15. Som vanligt då vi rullar in med husvagnen på ny ort så möttes vi av strålande solsken och klarblå himmel, 22-23 grader:-)
Här nere i Göteborg är det tänkt att vi skall roa oss tillsammans med brorsan, exakt vad det blir får vädret vara med och avgöra. Idag är planen ett besök på Liseberg=)
Igår var brorsan här och grillade med oss, satte och pratade en massa skit i förtältet till sena kvällen. Då det inatt var så kalt och fuktigt så bäddades det ned även bak i vagnen, Bonzo och Svinto fick flytta in från förtältet till värsta lyxbädden inomhus=)

Om jag skulle roa mig med en liten återblick och summera träningen sedan senaste inlägget här i bloggen så blir det ganska så lätt då det just nu är katastrofalt dålig träning jag bjuder på:( Semesterfirandet har tagit över min kropp på alla sätt, jag äter gott och mår gott men tränar för oseriöst för att nå någon framgång!
Veckans träning såhär långt:

Måndag, 12,3 km distanslöp
Tisdag, 12,6 km distanslöp
Onsdag, 7 km distanslöp
Torsdag, ca 3000 m simning (1 timma 1 minut)
Fredag, vilodag/ resedag

Skulle verkligen behöva få till ett långpass snart igen men vet fan inte när jag skall hinna!? För mycket semesternöjen väntar ju, nä det får helt enkelt bli underhållande träning även resterande av semestern. Formen får jag helt enkelt ta tag i när vardagen kommer tillbaka, nu fortsätter jag att njuta=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar