onsdag 4 augusti 2010

4*4 km Progresiv SD:-)

Sitter nu på jobbet och försöker torka lite efter att ha blivitt
dränkt av det kraftiga regnandet:(
Natten har varit riktigt lugn, har till och med hunnit med att spåra
med Leffe i ösregnet! Som helhet gick detta spår riktigt bra, 2
svårigheter dök dock upp i form av övergång från skogsdunge till
nyslagen gräsmatta samt en hare vid ena apporten! Både svårigheterna
redes dock ut:-)
Lägger även till en bild på en ganska så avslappnad Leffe vid en av
våra butikslåsningar:)

Annars då har det idag varit dags för mig att backa banden och ge mig
på grundträningen igen, har bestämt mig för att köra grundträning
istället för att harva på med fartpass som (med mina egna mått)
går allt för långsamt. Hoppas på att jag på detta sätt kan komma
väl förberad till hösten och vinterns grundträning!? Lika bra att
ta sikte på nästa säsong, denna är ju ändå redan körd!
Idag så var det så dags för de progresiva varven, 4*4 km:)
Varvtider:
17.54
17.03
15.59
15.52

Frånsett att jag tappade lite fokus under 2:a km på 4:e varvet, tiden
fick dra iväg för mkt där, så var detta ett mkt lyckat pass:-)
Totalt blev det 21,1 km på 1.31.05, ett helt OK dagsverke;)

Nu är jag tillräckligt torr för att gå ut och blöta ner mig igen,
regnet det bara öser ner!!!:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar