tisdag 24 augusti 2010

Trött!!!!

Är nu snart klar med det 11:e arbetspasset på 13 dagar, bara 1 ynka
liten natt kvar till ledighet:-) Känns helt klart att det blivitt en
hel del jobb den senaste tiden (kortaste passen 11 timmar!!!), så
trött som jag varit inatt var länge sedan jag var!!! Att jobba mkt
och samtidigt köra tung grundträning som jag nu gör är ju rätt
mäktigt, att jag dessutom sovit lite sämre hela tiden gör ju inte
detta lättare precis:(

I natt så fick jag se Leffes svarta ögon lite på jobbet, jag fick
samtal om ungdommar som satte och festade vid ett dagis kl. 02.00 på
natten (en Måndag!!!). Dessa ungdommar var väl i typ 20-års åldern,
10-15 st. De flesta var helt reko och trevliga men så fanns det ett
par som absolut skulle ha attityd mot husse (mig;)), detta uppskattade
inte Leffe!!! Han satte vid min sida och morrade så att hela Husby
måste ha hört detta:) Kände mig i detta läge rätt så trygg, här
hade Leffe aldrig låtit husse råka illa ut!:-)

Nu är det dags att åka in och avsluta sig, hem och rasta lite hundar
i regnet och sedan stupa i säng!!!:) I eftermiddag väntar 90 min
fartlek innan jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar