onsdag 18 augusti 2010

Jobbar extra igen!

Detta börjar snart bli en ful ovana, att jag jobbar extra alltså;)
Sitter just nu på bussen in till stan för att jobba extra på Pub
gallerian, inte bara en dag utan 2!!! (även imorgon). Just nu ångrar
jag mig faktiskt lite att jag tog dessa passen, innebär ju att jag
kommer jobba 7 dagar i rad (12 av 14 dagar). Känns nog bättre när
pengarna kommer och kompledigheten kan utkviteras:-)

Annars kan väl nämnas att jag kör vidare med min grundträning,
igår var det ett riktigt mastodontpass! 4*6 km progressiv
snabbdistans, totalt hamnade detta pass på 28 km. Första 6 km på
27.43 (4.37 min/km) och sista 6 km på 23.20 (3.53 min/km), ett riktigt
bra och lyckat pass:-)
I Söndags var det ett halvlångt fartlekspass, 16,4 km på ca 1.10,
annars bara enkla distanspass sedan senaste inlägget här. Känns helt
rätt att köra på med grundträningen istället för att jaga gamla
tider (och misslyckas) på de korta intervallerna.

Utöver löpningen och jobbet så är det mkt träning av hund som
gäller nu, är anmäld till lydnads 1:an med Leffe den 3:e september.
Skall bli kul att se hur detta går, träningen tyder på gott
resultat:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar