onsdag 25 augusti 2010

Nya leksaker!:-)

Sitter nu på jobbet och inser att det bara är knappt 3 timmar kvar
att jobba på denna passvändan, snart kan jag inkassera 5 dagars
ledighet:-)
Idag har det varit en relativt lugn natt (än så länge är väl bäst
att säga), 2 larm och en störning samt att vi fick hjälpa till att
söka av lite lokaler där en kollega hittade öppen dörr och ljudande
larm. Hittade ingenting:(

Igår när jag vaknade så knackade det på dörren, det var Posten som
kom och levererade lite nya leksaker till mig:) 1 par Asics Ds Racer &
1 par Asics Tarther. 2 par sköna lättviktsskor helt enkelt:-) Jag
beställde dessa par från England för en vecka sedan och igår
anlände de, känns helt ok att få 2 par till priset av vad 1 par
kostar här i Sverige (detta med frakten inräknad)!!:)
Blev att känna på de nya Ds racer skorna i och med att jag körde ett
längre fartlekspass, 21,1 km på ca 1.28. Grymt sköna och snabba
skor:) Passet jag körde igår var egentligen tänkt som helgpass
kommande helg men då jag antagligen inte kommer att ha tid med så
långt pass till helgen så fick det tas redan igår. Anledningen till
att jag har lite ont om träningstid nu till helgen är att vi skall
dra iväg på en hotellweekend i Söderhamn, 3 nätter på hotell
kommer bli så skönt!!!:-) Det enda som är inbokat där är att kolla
på skydds Sm i Edsbyn (hund).
Innan vi åker på Torsdag så skall grundträningens monsterpass
avverkas, 4*7 km progressivt!!!

Nu är det väl bäst att jag jobbar lite igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar