söndag 22 augusti 2010

En ynka liten boll!!!

Frågan är om vi någonsin kommer att komma närmare miljonerna än
igår!?!?
Som vanligt så trillade det in ett mail från Svenska Spel under
Lördagskvällen, vinstbevakning av 10 veckors lottoraden. Denna
gången var det dock annorlunda, det var en skaplig vinst på 1997 kr.
Var tvungen att ringa Madde och lite lätt uppspelt meddela att vi
vunnit!!!:-) Jätteglada blev vi då detta är i stort sett vad vår
hotellweekend kommande helg kostar, gratis hotell helt enkelt:-)
När jag sedan kom ner till kontoret för att äta lunch så var jag
tvungen att kolla hur många rätt vi hade? Detta brukar stå i mailet
men inte igår, kollar in text TV och innser att vi hade 6 rätt!!! En
ynka liten boll från högsta vinsten som igår gav 5,8 miljoner!!!
Efter att jag insåg att det var 1 rätt för lite så har jag gått
och smågrämt mig över denna miljonmissen, fattar inte riktigt heller
varför det skall vara så låg utdelning på 6 rätt!?!? Kan
fortfarande inte smälta att det bara var en jävla boll från en total
förändring av våra liv!!! Fatta vad man kan göra för 5,8 mille,
nä inte denna gången heller:(
Men va fan, 2000 kr är ju mkt pengar det med;) Bättre detta än
ingenting försöker jag intala mig själv, men det hjälper inte när
man var såååååå nära!!!!

Annars då, jo jag har snart avverkat natt 2 på denna 5 nätters
jobbvända. Eftersom jag ju jobbade extra på Pub Ons & Tors så är
detta 4:e passet i rad, bara 3 kvar till ledighet nu:-)
Träningsmässigt så håller jag mig helt enligt planen,
grundträning. Fredagen bjöd på 15,4 km varav 4,2 km var Sd
Backspåret. I eftermiddag då jag vaknar är det åter igen dags för
en helg med fartlek:)

Nu skall jag in och avsluta jobbet, hemgång:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar