torsdag 4 november 2010

1:a natten snart slut:)

Har varit en lugn första natt, så pass lugn så att jag hunnit med att lägga och gå ett spår med Leffe i den lätta stormen ute.
Ca 710 m långt, 2 st staketövergångar, 3 st 90 graders vinklar, 1 st spetsvinkel, 3 st apporter och ett slut. Detta på kortklippt gräs i kraftig blåst kändes på förhand nästan lite väl svårt men med facit i hand såg det nästan för lätt ut när Leffe tog det!!!:-) Han gick grymt bra min lilla spårbegåvning;) Pga den kraftiga blåsten så lät jag spåret få ligga till sig ca 1 Tim 20 min.

Det var denna natten det, imorgon när jag vaknar så hoppas jag på att orka med lite kvalitetspass i form av 8 km progressiv snabbdistans ( troligen på löpbandet), om jag känner mig för trött så flyttar jag passet tills på Fredag men jag hoppas på att orka imorgon!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar