onsdag 10 november 2010

Fortsatt klen/ sjuk:(

Nämnde i måndags att jag hade en j..la skitförkylning med irriterad hals som börjat jävlas med mig, den blev inte bättre av lite sömn utan igår var det ännu lite sämre och idag känns det som igår:( Detta har nu resulterat i minst 3 träningsfria dagar, räknar bort dagens träning redan nu:(
Hade idag planerat att ge mig ut på jobbets hundträning i Kista för att få jobba vidare på skyddet (korgarbetet!?) som gick så bra på Karlstadslägret, nu vet i fan om jag orkar eller ens bör göra detta med tanke på hur jag känner mig!? Kommer att bestämma mig senare när jag varit ute och rastat hundarna, är väl kanske inte så smart att pressa kroppen så mkt på ledigheten så att jag ev skulle behöva sjukskriva mig på Fredag!
Bara för att få till ännu bättre med hundträningen så hade jag även planerat att åka på kvällsträningen, inomhussök, ikväll men vi får vänta och se nån timma till innan jag bestämmer mig:(

Igår så tillbringades i stort sett hela dagen på sängen eller i soffan framför TV:n, får nästan dåligt samvete av att ligga och bara göra ingenting! Detta trotts att jag ju faktiskt är sjuk, lyckades dock släpa mig ut på 2 längre rundor med hundarna men annars så blev det inte mkt vettigt gjort. Risken är stor att denna dag blir en kopia av gårdagen!

2 kommentarer:

  1. ha inte dåligt samvete för att du inte gör nått. Om man är sjuk så ska man inte anstränga sig. Vad beträffande hundträningen kan jag inte tänka mig att Leffe glömmer vad ni gjort på några dagar.
    Har du föresten prövat Kan Jang, det brukar kunna hjälpa vid förkylning.

    Så bädda ner dig nu och bara focusera på att bli frisk :)

    SvaraRadera
  2. Ann-Margret> Har inte dåligt samvete, det är bara så att jag i stort sett aldrig är sjuk och när jag blir det så kommer det såliga samvetet som egentligen är fel uttryck då det nog är mera åt rastlöshet det handlar om:)
    Kan Jang har jag inte testat, är inte mkt för att ta någonting över huvud taget (tar inte ens värktabletter).
    Här skall kureras:-)

    SvaraRadera