lördag 6 november 2010

Formsvacka:(

Är nu snart klar med natt 3 på denna jobbvända, har varit 2 st rätt så händelserika nätter sedan sist:)
Igår natt så lyckades jag vara så snabbt framme på ett inbrottslarm så att jag fick tag på en kille som roat sig med att kasta in en papperskorg genom ett skyltfönster, detta belönades med en griptårta idag:-)
Inatt så började det med ett konstaterat väpnat rån i Husby, följt av 2 larm och 2 störningar. Kul när det rör på sig lite:-)

Utöver jobbet så har det bara hunnits med sömn och löpträning i stort sett, körde i Torsdags 8 km snabbdistans (totalt 13,5 km) hemma på löpbandet. Detta var bland de sämsta passen jag gjort tror jag:( Farten var mkt lägre än föregående veckans SD pass men ansträngningen kändes mkt värre, hamnade till slut på en snittfart av 3.52 min/ km.
Igår Fredag så avverkade jag ännu ett segt pass innan jobbet, då blev det 79 min fartlek. 2*(5*90/60)
Känslas under dessa 2 pass har varit riktigt dålig, känns att det var en mkt fullpackad ledighet som även innebar allt för mkt äta ute för att det skall gynna kroppen;( Är bara att gneta på, äta rätt och hoppas på bättring!?

Idag (för mig imorgon) så väntar en lättare luffs på ca 30 min och så lite styrka, har ju inte hunnit med nått styrkepass denna veckan än så det är hög tid nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar