onsdag 19 maj 2010

Ännu mera träning!:-)

Även denna dag har ägnats åt att träna mig och Leffe!
Det hela började med att jag efter frukost och långrundan i skogen
med hundarna drog ut på dagens löppass. Idag så kändes kroppen och
benen så pass bra så jag ville testa på att lägga in lite fart,
körde första 5 km i lugnt distanstempo innan jag växlade upp och
drog på lite under resterande 5,5 km. De sista 5,5 km tog 21.54 (3.59
min/km), och det kändes riktigt bra:-)

Efter att ha varit hemma hos svärmor och lånat duschen (pga
rörarbete saknar vi vatten mellan 8-13 varje vardag till 10 juni) och
fått lite lunch i magen så var det dags att dra ut till Kista för
att träna på jobbets hundträning. Idag så kördes det 2 st mkt
lyckade skyddspass, rejält med lydnad som också gick riktigt bra:-)
Det tar sig som mordbrännaren sade;)

Imorgon så är det dags att sätta sig på flyget ner till Göteborg,
till helgen stundar ju som bekant Göteborgs varvet 21,1 km och då
passar jag på att hälsa på min lillebror med sambo, även mina
föräldrar kommer:-) Jag reser ner sent imorgon, åter hem på Måndag
kväll. Skall bli riktigt kul även om jag kommer sakna Madde och
hundarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar