måndag 3 maj 2010

Grön, gult eller Rött ljus!?!?

Ja, imorgon så kommer jag att få svar på om det är Grönt, Gult
eller Rött ljus som gäller för mig och mitt hjärta!?

Grönt ljus= Jag får träna och jobba som jag vill igen!:) Enda
chansen att det blir såhär är nog att ett smärre under sker under
matten eller att maskinerna är trasiga!!!

Gult ljus= Att jag får börja jobba igen men inte träna ( vore rätt
skönt ). Sanolikheten att det blir såhär är nog dessvärre inte
heller så stor:(

Rött ljus= status que/ ingen förändring mot nu utan fortsatt
sjukskriven till 100%:(

Extremt Rött ljus= De lägger in mig på avdelning 90 (hjärtavd. ).

Just nu, med tanke på att det känns som att hjärtat går åt fel
håll, så lutar det åt Rött eller Extremt Rött:( Jag kommer för
säkerhets skull att packa en väska med inläggningssaker ( tidningar,
radio, godis m m).

Nu hoppas jag dock på ett smärre under!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar