lördag 29 maj 2010

Jobbar igen.

Efter 3 minst sagt späckade dagar med hundtränande så fick vi, jag
och Leffe, äntligen komma hem sena eftermiddagen/ förkvällen på
Torsdagen. Behöver jag säga att resten av den dagen blev lugn!!!:)

Igår Fredag så var det återigen dags för jobb, denna gången på
riktigt. Innan jobbet så han jag med att gratta min kära gamla Bonzo
som fyllde 11 (!!!)år, det han bli ett löppass på 13,8 km samt lite
annat småpyssel i hemmet.

Inatt så har det varit ganska så lugnt, 1 störning, 1 larm samt att
jag och Leffe fick gå emellan och avstyra ett gräll som höll på att
spåra ur. Leffe skötte sig riktigt bra, fullt fokus på busen!!!:)
Utöver detta så var det inte nått speciellt som hände utan vi fick
tillfälle att köra lite platsliggning, kollegor ställde upp med
försökshundar;) Detta gick riktigt bra:-)
Som belöning för en bra platsliggning blev det ett spår, gick
kanon !!!!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar