lördag 22 maj 2010

Göteborgsvarvet 2010

Nu är det bara knappa 5 timmar till starten på årets upplaga av
Göteborgsvarvet, detta år var det ju högs osäkert om jag en skulle
komma till start med tanke på min hjärtmuskelinflamation. Nu löste
sig detta i sista stund och jag han få 2 veckors lättare löpning i
benen, detta räcker ju inte alls till de utgångsmål jag hade inför
denna säsongen - pers 1.15.14 var tanken att försöka slå!

Med tanke på den dåliga träningen och det stora tappet som 6 veckors
träningsförbud förde med sig så blir det nu bara att sikta in sig
på att ta dagens pass som ett träningspass. Jag skall öppna mkt
lugnt, försöka iallafall, för att sedan under vägens gång kasta in
lite fartökningar (fartlek). Tidsmål har jag inte alls, varför
plåga sig och göra en för mig katastrofdålig tid på ca 1.30!?!
Nä, då är det bättre att få till ett bra träningspass och kanske
komma tillbaka till skaplig form inför hösten! Gissar ändå på en
tid kring 1.40.

Nu är det frukostdags!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar