fredag 21 maj 2010

På plats i Gbg:-)

Igår var det så dags att dra ner till Göteborg för att här
spendera en långweekend med springade av Göteborgsvarvet (11:e
gången för mig), umgås med min bror & sambo, mamma & pappa och så
lite turistande såklart:-)

Igår så blev det ett lättare distanspass (7,4 km) på
fårhållandevis pigga ben, idag känns de dock stela och trötta men
vad gör detta då de ändå skall få vila idag;)
Utöver löpningen så var jag på återbesök vid Danderyds sjukhus,
avstämmning med läkarenför att få svar på alla prover och
fystestet. Jag hade ju fått ett snabbt besked vid testet men igår var
det mer grundligt avläst, Jag är frisk som en nötkärna!!!:-)
Medans jag var på sjukan så passade Madde på att skämma bort Bonzo
& Svinto med en simtur nere i Edsviken (tror det är den dom är vid
Danderyds sjukhus???), detta var grymt uppskattat av gamlingarna som
annars tyvärr får stå till sidan lite väl ofta nu för tiden -
Igår var det deras dag!:-)

Kvällen bjöd på grillat (och hockey) innan jag kl. 21.20 satte mig
på planet ner till Gbg, landade på Landvetter 22.15. Det blir nog
inte snabbare och smidigare än såhär:-)

Nu är det dags att äta lite frukost och dricka massor med kaffe,
första matten borta innebär alltid dåligt med sömn för min del och
denna natt var inget undantag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar