onsdag 5 maj 2010

Första snöfria passet i år:-)

Idag så har jag varit på Danderyds sjukhus och utfört ett arbets/
maxtest för att få domen, frisk eller inte? Glädjande nog fick jag
dessa ord av läkaren: "Börja träna, det ser bra ut! Du behöver ju
inte börja med 10 mil Per/v utan öka sugsesivt"
Underbart att få dessa ord av läkaren:-)

Påvägen hem passade jag på att svänga förbi jobbet och friskskriva
mig, känns riktigt bra speciellt med tanke på att min friskskrivning
börjar med en 5 dagars ledighet;)

Efter att ha ätit lite lunch och damsuggit så blev det en runda med
gamlingarna innan vi drog till Runby för en längre runda med
ungdommarna följt av ett BRA lydnadspass:)

Nu har jag även hunnit med att avverka mitt första löppass på 6
veckor!!! Detta var för övrigt första snöfria passet för min del
detta år:-) Ojojoj vad jag har tappat!! Men detta är ganska
ointressant just nu för det viktigaste är att nu är jag frisk och
igång igen:-)

Nu skall här ätas!!!

2 kommentarer: