onsdag 12 maj 2010

Väntar på hemgång!!!

Snart så har jag avverkat 2 av 4 nätter på denna jobbvändan, måste
erkänna att det faktiskt känns både skönt och kul att vara tillbaka
på jobbet igen:)
Extra kul blir det ju nu i och med att jag har Leffe som provhund nu,
det är fullt ös hela tiden;)

Under dehär 2 första nätterna så har vi varit riktigt flitiga,
kollat igenom vartenda litet skrymsle hos mina kunder. Vi har ju
självklart även passat på att träna lite ( ganska mkt). Jag har
tagit hjälp av en kollega för att få träna Leffe att jobba ihop med
en annan hund, inte hans bästa sida precis! Det har gått riktigt bra
måste jag säga, han lär sig. Rent jobbmässigt känns det helrätt
med Leffe, jag känner att jag kan lita på honom till 100%!!!

Nu skall jag åka in och avsluta mig för att sedan åka hem och krama
kudden:-)
Jag höll ju på att glöma, han med att springa 11,5 km innan jobbet
igår medans jag vilade i Måndags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar