tisdag 7 juni 2011

Bra framförhållning!;-)

Mitt inne i denna tunga period med tuffa motgångar hela tiden som det känns just nu, nerverna är f.n utanpå kroppen i väntan på att det skall komma någon eller rättare sagt några besked:(
Ja, mitt i detta så fick jag nu ikväll reda på att det blir en blixtuppkörning för mig och Leffe i morgon! Bara att ringa chefen och kolla om jag kunde smita hem från jobbet tidigare inatt, detta gick som tur var bra. Nu är det bara att se till att fixa åtminstone detta imorgon, lite glädje skulle ju minsta sagt inte skada just nu!!!
Annars så går den mesta av tiden just nu åt att gå omkring och fundera på vad som skall hända, vad man skall göra m m. Det är ingen höjdare kan jag lugnt säga, att i detta försöka att bedriva en vetig löpträning är rätt kört. Igår kom jag ut på ett distanspass (8,7 km) innan jobbet och idag så strök jag kvalitetspasset, utan att ens blinka, och körde istället lättare distans på 12,1 km. Bara för att verkligen göra livet så jävligt det bara går så kommer jag inte heller åt min webplacerade träningsdagbok (puls.se), all träning sedan 2008 är just nu förlorad men enligt de jag pratade med på telefon idag så kommer detta att åtgärdas under veckan!
Nu skall jag snart dra till jobbet för att jobba ett par timmar, räknar med att försöka smita hem vid ca kl. 01.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar