torsdag 16 juni 2011

Jobbar och står i!

Snart dags för natt 2 på denna 5 nätters jobbvända, första natten var en verklig MEGANATT!!! Började ju med jobbets hundträning mellan 12- 16, jobbade där på med skyddet inför vårt omprov, det börjar ändå likna nått rätt så bra:) Efter detta snabbt hem och byta om för att sedan påbörja jobbnatten på riktigt, 16.30 rullade jag ut mot mitt tillfälliga objekt som igår bestod av en brandbevakning där det skulle vara en massa pundare som ville stjäla koppar och metaller, av dessa såg vi ingenting alls på 13 timmar!!!:( Kl. 06.25 så kunde jag så äntligen avsluta mig inne på kontoret igen efter en låååååååång natt utan nått annat än lekstunder med Leffe, inga spännande ingripanden här inte;)
När jag äntligen kröp ner i sängen vid kl. 07.30 så innser jag att jag ganska exakt har varit vaken i 24 timmar, då kan man ju tro att man skall sova som en stock - Där har ni fel, sov urkass:(
Eftersom sömnen och uppläggets blev som det blev så valde jag idag att inte köra något (som smått planerat) kvalitetspass utan det fick istället bli ett rent distanspass på 13,8 km (1.01.47), skönt att bara få luffsa runt lite:-)
Nu är det dags att dra till jobbet för ännu en natt, lära med mig har jag också så nu blir det att skärpa sig;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar