lördag 11 juni 2011

Hot, hot, hot.....

Nu är det sommar på riktigt, eller det har det ju varit rätt länge nu:)
Har sedan senast fortsatt med min motgångs period;(
I Torsdags så var det ett mindre roligt möte på jobbet, får hoppas på lyckat utfall! Innan detta möte han jag med en lättare jogg i värmen (7,5 km).
Igår, Fredag, klev jag av från min jobbvända. Detta bjöd som vanligt på lite mindre sömn innan vi drog ut i affärer för att bränna lite skattepengar, slutade med att jag handlade en piketröja för 150 kr. Kunde inte ens finna lust att tröst shoppa nu i all motgång/ ovisshet, detta slutade med att Madde fick stå för pengabrännandet;-) I övrigt så blev det en mkt lugn kväll med TV tittande.
Idag så blev det en runda med hundarna innan jag gav mig ut på en ruskigt HOT löprunda, 10,6 km i värsta Stockholm Marathon värmen;) Inledningen på denna rundan kändes bra, sedan förklarade solen och värmen att man skall inte vara ute och springa i denna hettan, absolut inte utan vatten med sig!;-) Blev trotts lugnt tempo ändå rätt slitsamt.
Med lite mat i magen så drog vi sedan ut på lite shopping igen, främst för Bonzos skull (mat) men även lite för att hitta nåt eget:) Blev 4 t-shirts:-)
Annars har nog inte hänt så mkt, ingen hundträning alls sedan i Onsdags! Har bestämt att Leffe skall få vila ordentligt t o m Måndag, han är rätt under isen trött just nu! Har tydligen varit en jobbig tid även för honom, på Måndag drar vi igång vår resa tillbaka till framgången:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar