onsdag 13 juli 2011

Lydnadsträning, jobb och löpning:-)

Då är det snart dags att ta tag i verkligheten igen då, jobba 5 nätter (10 kvar till Semestern) med start om ca 1 timma.
Igår var det nedmontering av husvagnen och hemresa från vår mkt trevliga minisemester i Karlstad, resan hem gick lugnt till då vi passade på att stanna och äta samt rasta lite extra.

Idag så har jag hunnit med en hel del, eller åtminstonne det som skulle göras;)
På förmiddagen blev det först ett varv i spåret med hundarna innan det var dags för mig att rasta mina ben med en löprunda på 11,5 m, tvärsegt är bara förnamnet på denna rundan:( Vet i fan varför det vart så segt idag, men det var bara en sådan dag idag, bättre segt idag än imorgon då det väntar lite intervaller på Vilunda om allt går som planerat:)
Efter avslutat löppass blev det en snabb lunch innan jag drog ut till jobbets hundträning för att köra igenom Leffe ordentligt i lydnaden, gick riktigt bra även om man kunde skymta en viss form av trötthet på lillen efter vårt läger i Karlstad:-) Lyckades även få med mig hundmat hem så att det skall räcka över hela långa semestern.
Utöver detta så har det inte hunnits  med så mkt mera denna dag, vilat nån timma nu innan jobbet snart kallar.

Imorgon så skall det som sagt förhoppningsvis bli ett intervallpass, hoppas på en bra jobbnatt och skön sömn på dagen innan det!? Det stora imorgon är dock att jag kommer sätta Madde på att anmäla mig till Jubileumsmarathon 2012 (samma bana som kördes på OS 1912 i Sthlm), får jag en plats så kommer jag imorgon inleda en 1 årig resa mot Marathon!:-) Blir detta verklighet så kommer detta givetvis kunna följas här i bloggen!!!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar