tisdag 5 juli 2011

Tillbaka i vardagen på besök;-)

Har dröjt ett par dagar med inlägg här, anledningen till detta är väl nöje och tidsbrist:)
Lördagen bjöd på bad, löprunda på 8 km (i tryckande värme), massa sol och bad, grillat och slappa med öl och annat gott:-)
Söndagen bjöd även den på sol och bad, rivning av förtält samt ihoppackning av husvagnens tillbehör. Resan bar av hemåt där vi tömde och även fyllde vagnen inför kommande helg då vi (på Fredag) drar till Karlstad för minisemester med skyddsläger:-)

Igår Måndag så var det dags att göra ett nytt försök att kliva in i löpträningsskissens värld, hoppas nu i stort kunna hålla fast vid denna! Kommer bli svårt kommande helg, men jag gör ett försök för nu måste det f.n bli lite bättring på löpfronten igen!!!!:-)
Körde igår innan jobbet veckans första kvalitetspass, 10 min uppvärmning följdes (utan uppehåll eller stopp) av 75 minuter i jämn lite snabbare fart. På dessa 75 min kom jag 18 km, gav 4.10 min/km i snitt, passet totalt hamnade på 20 km:)

Natten på jobbet var mkt lugn, han med ett lydnadspass med Leffe som gick helt Ok.

Idag så har det blivit kass sömn, börjar fan bli en ond vana nu under jobbvändorna:(
Tog mig ut på ett 11,5 km löppass som följdes av 20 min styrketräning:-)

Nu sitter jag redo för natt 2 av 4 på jobbet, återstår att se hur denna natten artar sig!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar