tisdag 26 juli 2011

Sista Natten!!!:-)

Snart så är det hasta la vista, tack och hej, ja kalla det vad man vill men nått jobb kommer det fan inte bli på 1 månads tid. From imorgon kl. 06.24 så är det SEMESTER som gäller för min del, skall bli så j..la skönt!!!:-)

Natten som gick på jobbet var minst sagt körig, mkt larm, sjukskrivningar m m. Hade detta varit vilken annan vända som helst så hade jag nog exploderat, nu kan jag bara skratta åt eländet!;-)

Idag så är det dags för ännu en dag med kvalitetsträning, intervaller nere på Vilundavallen står på programmet, återstår att se hur detta går då jag redan nu känner av trötta (smått träningsvärköma) ben samt att jag sovit lite sämre idag. Men va fan, det är bara att köra för fulla muggar!;-)
Mer om passet senare när jag vet hur det blev, skissen ser rätt rolig men samtidigt jobbig ut: 1200- 1000- 800- 1000- 1200 m, pausjogg 200 m, seriepaus 1 min + 200 m jogg för att sedan avsluta med 2000 m!

Nu är det dags att ta tag i de vardagliga inför jobb bestyren så att jag kan sätta fart med mina springa runt, runt varv;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar